Visie, missie en waarden
Een hoogwaardige en aangepaste dienstverlening aanbieden binnen onze residenties, als antwoord op de verwachtingen en met respect voor de waardigheid van de bewoners, hun familie, de eigenaars, ons personeel en onze aandeelhouders.
- Hoogwaardige kwaliteitsservice
- Teamgeest
- Verantwoordelijkheid binnen het team
- Wederzijdse loyaliteit
- Integriteit en respect
Onze beheersprincipes bij Cristal Résidences
Uitmuntende dienstverlening aan de bewoners:
De tevredenheid van onze bewoners, in waardigheid en respect, vormt de basis van een langetermijnpartnerschap.
Dit is ook de basis voor het volledige vertrouwen van de mede-eigenaars.
Ontwikkeling en erkenning van medewerkers:
De gemotiveerde en tevreden medewerker benut zijn of haar vaardigheden optimaal en is loyaal tegenover onze bewoners en zijn werkgever.
Voortdurende aandacht voor gezondheid, veiligheid en milieu:
De gezondheid van onze bewoners en de veiligheid van onze medewerkers hebben absolute prioriteit en laten geen enkele toegeving toe.
Het milieu moet worden beschermd door middel van respectvolle en verantwoordelijke acties.
Gezonde groei:
De rendabele ontwikkeling van het bedrijf is verbonden met een goed risicobeheer.
Waardeschepping:
Waardeschepping garandeert de kwaliteit van de dienstverlening, de ontwikkeling en de duurzaamheid van de organisatie.

Verantwoordelijkheid van de directeurs
Elke directeur bij Cristal Résidences ziet erop toe om:
- Elke medewerker verantwoordelijk te maken
- Hun autonomie en respect aan te moedigen
- De integriteit van het bedrijf en de medewerkers te waarborgen
- De loyaliteit te bieden die hij of zij wederzijds zal ontvangen
- Een voorbeeld te zijn
- Regelmatig te communiceren met zijn of haar teams